چرا کسب و کار شما به تبلیغات در فضاهای شهری نیاز دارد؟
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بیلبوردها تغییر شکل می دهند! 

در تبلیغات شهری، روندی در حال ظهور است که توجه را به خود جلب می کند - بیلبوردهای دیجیتال تعاملی.

در حالی که بیلبوردهای سنتی برای مدت طولانی جزء اصلی تبلیغات در فضای باز بوده اند، نوآوری ها این نمایشگرهای ثابت را به تجربیات تعاملی تبدیل می کنند که رهگذران را در زمان واقعی درگیر می کند.

بیلبوردهای دیجیتال تعاملی با ترکیب داده های بلادرنگ، تعامل مخاطبان و فناوری، تبلیغات در فضای باز را پیش می برند.

این بیلبوردها از حسگرها، واقعیت افزوده (AR) و اتصال تلفن همراه برای ایجاد تجربیات شخصی برای بینندگان استفاده می کنند.

بر اساس گزارش FICCI-EY Media & Entertainment 2024، انتظار می‌رود تبلیغات دیجیتال در هند نسبت به سال گذشته 28 درصد رشد کند.

بخش قابل توجهی از این رشد به نوآوری های دیجیتالی تبلیغات خارج از خانه مانند بیلبوردهای تعاملی نسبت داده می شود که منعکس کننده افزایش تقاضا برای تجارب تبلیغاتی فراگیر در محیط های شهری در شهرهای بزرگ هند است.

نوآوری های کلیدی در بیلبوردهای دیجیتال تعاملی

یکپارچه‌سازی داده‌های بی‌درنگ: بیلبوردهای تعاملی مدرن می‌توانند محتوا را بر اساس داده‌های بی‌درنگ مانند شرایط آب و هوا، الگوهای ترافیک یا زمان روز تنظیم کنند.

به عنوان مثال، بیلبوردها در بمبئی و دهلی برای نمایش محتوای پویا که بر اساس شرایط ترافیکی یا آب و هوا تغییر می کند، استفاده می شود.

تجربیات واقعیت افزوده (AR): فناوری AR به بیلبوردها اجازه می دهد تا تجربیات تعاملی را ارائه دهند که در آن بینندگان می توانند از گوشی های هوشمند خود برای تعامل با محتوا استفاده کنند.

به عنوان مثال، کمپین AR توسط Lotte’s Chocopie در بمبئی است، که در آن کاربران با یک تجربه مجازی از محصول از طریق تلفن های هوشمند خود تعامل داشتند.

مشارکت مخاطب: بیلبوردهای تعاملی اغلب عناصری را در خود جای می دهند که رهگذران را تشویق به مشارکت می کند.

به عنوان مثال، کمپین OOH توسط IPL بیلبوردهای تعاملی را در شهرهای بزرگ هند به نمایش گذاشت که در آن بینندگان با نمرات و آمار کریکت در زمان واقعی درگیر شدند.

ادغام تلفن همراه: ادغام با برنامه های تلفن همراه رایج تر می شود و به کاربران امکان می دهد از طریق کدهای QR یا فناوری بلوتوث با بیلبوردها تعامل داشته باشند.

مک‌دونالدز هند اخیراً از این رویکرد در بنگلور استفاده کرد، جایی که بیلبوردها کدهای QR را نشان می‌دادند که تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را هنگام اسکن ارائه می‌دادند.

چشم انداز آینده بیلبوردهای دیجیتال تعاملی

انتظار می رود که آینده بیلبوردهای دیجیتال تعاملی از پیشرفت های فناوری بهره مند شود.

نوآوری هایی مانند شخصی سازی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، بهبود قابلیت های AR و تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته احتمالاً باعث رشد در این بخش می شود.

برندهایی که از بیلبوردهای تعاملی در هند استفاده می کنند می توانند از نرخ تعامل بالاتر، افزایش یادآوری برند و ارتباط قوی تر با مخاطبان خود بهره مند شوند.

همانطور که فضاهای شهری در شهرهای هند بیشتر از تبلیغات دیجیتال اشباع می شود، توانایی برجسته شدن از طریق تجربیات تعاملی یک عامل کلیدی خواهد بود.

پنج نکته تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

کسب‌وکارهای کوچک اغلب بودجه‌های محدودی دارند که تبلیغات موثر برای موفقیت بسیار مهم هست.

1. روی مخاطب خود تمرکز کنید.

برای استفاده حداکثری از بودجه تبلیغاتی خود:

اطمینان حاصل کنید که مخاطب مناسب را هدف قرار داده اید.

نمایه ای از مشتری ایده آل خود را با استفاده از داده های نظرسنجی ها، جمعیت شناسی یا لیست های پستی ایجاد کنید.

پلتفرم هایی را برای تبلیغات انتخاب کنید که مربوط به منطقه هدف و جمعیت شناسی شما باشد.

2. جایی که مخاطبان شما هستند تبلیغ کنید.

در مورد پلتفرم های تبلیغاتی موجود تحقیق کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما به بازار هدف شما می رسد. به عنوان مثال، اگر مخاطبان شما جوان‌تر هستند، تبلیغات موبایلی را در پلتفرم‌هایی مانند اسنپ چت در نظر بگیرید.

هنگام کاوش در تبلیغات چاپی، پخش یا در فضای باز، از کیت های رسانه ای درخواست کنید تا بررسی کنید که آیا جمعیت شناسی با معیارهای هدف شما مطابقت دارد یا خیر.

3. پیگیری و اندازه گیری عملکرد

کمپین های تبلیغاتی خود را برای تصمیم گیری آگاهانه برای تلاش های آینده ارزیابی کنید. تبلیغات دیجیتال تجزیه و تحلیل دقیقی از جمله کارایی هزینه، معیارهای تعامل و جمعیت شناسی مخاطبان ارائه می دهند.

برای سایر اشکال تبلیغات، از نشانی‌های اینترنتی، آدرس‌های ایمیل یا شماره تلفن‌های منحصربه‌فرد برای سنجش علاقه استفاده کنید یا کدهای پیشنهادی را برای تخفیف‌های وب‌سایت درج کنید.

4. زمان کمپین های خود را به صورت استراتژیک انجام دهید.

اگر با بودجه محدود کار می کنید، تلاش های تبلیغاتی را در فصل های شلوغ یا شلوغ ترین زمان های کسب و کار خود متمرکز کنید.

تجزیه و تحلیل داده های درآمد برای شناسایی دوره های تبلیغاتی بهینه؛ به عنوان مثال، مشاغل خرده فروشی ممکن است در طول فصل تعطیلات رشد کنند، در حالی که شرکت های محوطه سازی شاهد افزایش تقاضا در بهار و تابستان هستند.

5. از استراتژی های بازاریابی مجدد استفاده کنید.

از تاکتیک‌های بازاریابی مجدد در تبلیغات دیجیتال استفاده کنید تا کاربرانی را که از سایت شما بازدید کرده‌اند اما تبدیل نشده‌اند، هدف قرار دهید.

تبلیغات شخصی سازی شده را بر اساس تعاملات قبلی آنها ایجاد کنید، آنها را با پیشنهادات مرتبط یا محتوای جذاب برای تشویق به تبدیل جذب کنید.

تبلیغات در فضاهای شهری با آمینا گروپ

تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمیناگروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. چشم انداز گروه آمینا این است که صاحبان مشاغل را قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند.

شما می توانید با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرید تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن: 

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ایمیل:  info@amina-group.com

 





:: برچسب‌ها: ویژگی های تبلیغات خوب در فضاهای شهری , شرایط قانونی تبلیغات شهری در ایران , مزایای تبلیغات در فضاهای شهری , انواع تبلیغات در فضا های شهری , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: